محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

29 اسفند 89

1390/2/11 14:02
نویسنده : مادر
189 بازدید
اشتراک گذاری

روز یک شنبه 29 اسفند که قرار بود ساعت 2 و 50 دقیقه و چند ثانیه نصف شب سال جدیدی رو شروع کنیم شما مثل روزای قبل تو حیاط با دوچرخه یاسین بازی می کردی خونه مادرجون یگانه و یاسین طبقه بالای خونش بود . از پله ها می رفتی بالا و یه سری به مادرجونش می زدی و برمی گشتی پایین ، منم که می ترسیم که مبادا از پله ها بیفتی هی بهت می گفتم محراب آروم آروم برو بالا شما هم می گفتی مامانی من دیگه بزرگ شدم خودم می تونم از پله ها برم بالا . این همه بازی کرده بودی که ساعت 10 شب گرفتی خوابیدی ، یاسین و یگانه هم خوابیده بودن . ..

من ، بابایی ، عمه تکتم و عمو رضا - بابایی یاسین و یگانه - گفتیم بیدار باشیم تا سال تحویل ، هی به ساعت نگاه می کردم ببینم ساعت چنده فکر می کردی که خیلی ساعت دیر میره ، با عمه تکتم رفتیم بخوابیدم بعد از چند دفیقه بابایی هم خوابیده بود اما عمو رضا بیدار مونده بود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)