محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 3 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

پسررررررررم ، دخمللللللللللللللم

1391/8/10 12:38
نویسنده : مادر
258 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم وقتی میزارمت توی روروک ، از بس دست و پا میزنی به عقب میری ، بعضی اوقات هم داداشیت شما رو راه میبره و چون پاهات روی زمینه پاها میاری بالا ، فکر کنم پاهات روی فرش داغ می شه

 

پسر گلم ، خیلی ازم خواستی که دوچرخه شما رو بیارم خونه مادرجون ولی من قبول نکردم ، ولی خوب دایی مهدیت دوچرخه نوید رو درست کرده بود و گذاشته بود توی حیات که نازنین باهاش بازی کنه ، شما هر روز صبح که از خواب بیدار میشی میری توی حیات و سوارش میشی و سعی می کنی لاستیک جلوشو بیاری بالا ، بقول خودت می خوای تیکاف بزنی و این همه از روی دوچرخه اوفتادی زمین و پاهات کبود شده 

یه روز می خواستیم ببرمت بیرون و می خواستیم شرت جینت رو پات کنم این همه پاهات کبود و سیاه شده بود که مجبور شدم شلوار جینت رو پات کنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)