محراب محراب ، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

بدون عنوان

1392/2/29 16:31
نویسنده : مادر
128 بازدید
اشتراک گذاری

دندون چهارمی طلای مامانی داره در میاد ....

ملیکای گلم رفتیم و برات کفشهای سوتی گرفتیم روزای اول یه جورایی از کفشها میترسیدی انگار یه چیز اضافه ای بود . خلاصه اینکه بعاضی مواقع پاهاتو روی کفشا فشار میدی که صدای سوتش دربیاد و مامانی بترسه . قربونت بشم با این کارات .

وقتی این کفشای سوتی رو پای بچه ها میدیدم با خودم فکر می کردم که من اگه بجای مامان این بچه ها بود اعصابم خورد میشد از صدای سوتش .

اما حالا که خودم برات از این کفشا گرفتم وقتی پات می کنم و هر قدمی که برمیداری و صدای سوتش میاد خیلی ذوق می کنم و دنبالت میام که تندتر قدم برداری و صدای سوتش بیشتر بشه . و واقعا با اون پاهای کوچک و قدم های قشنگت چه آرامش دلنشینیه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)