محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 3 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

ني ني شكمو

1392/5/2 8:43
نویسنده : مادر
508 بازدید
اشتراک گذاری

  به ني ني شكموي من راي ميدين

ممنون كه به ني ني من راي دادين .

  

 دخمل گلم دوست داشتم عكساي ماست خوردنت رو براي مسابقه ني ني شكمو بزارم متاسفانه عكسا تو لپ تاپ بابايي بود و نشد كه نشد

    

   

  

 

   

   

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محمد فاضل
22 تیر 92 23:45
فوق العادس
سونیا
23 تیر 92 11:19
عزیزم...بانمک دخملی
خاله ملیکا جون
26 تیر 92 15:51
دختر خیلی خوشکل و بانمکی دارین.
ما شمارو لینک کردیم که دخترمون هم اسم دخترشماست.شمام مارو لینک کنین و به جمع ملیکاها بیاین.منتظریم
melikanavayi.Niniweblog.com


سلام . خيلي ممنون لينكتون كردم .
مامان جوجو
27 تیر 92 9:20
سلام عزیزم
دخمل خیلی ماهی داری خدا حفظش کنه و سایه شما و بابایی جونش همیشه رو سرش باشه .
من بهش رای دادم انشاا.. برنده بشه .عزیزم دعا کن رکسانا جون من هم زود بیاد و مثل دختر ماهه شما برای ما شیرین کاری کنه .
التماس دعا
خودتو دختر نازتو می بوسم


ممنون خانممي .
ان شاء الله كه دخمل گلتون صحيح و سالم بياد .

مانا
30 تیر 92 2:06
آخی چه دخمل نازی.بیشترازاونکه خورده روزمین ریخته ولی بارک الله که همشوخودش خورده .ایشاله که برنده شه


مامان سینا
30 تیر 92 18:23
ای جوووووونعزیزمی خاله جون تو چقدر بزرگ و ماه شدیقربون اون خوردنت شیرینک
حسام وحسنا
31 تیر 92 12:54
سلام گلم رای دادم به دخترت راستی ما شما رالینک کردیم شما هم اگه دوست دارین مارا لینک کنید ممنون عزیزم


ممنون از لطفتون ، حتما لينكتون مي كنم
خاله حدیثه
31 تیر 92 13:20
سلام عزیزم چه دخملی با مزه ای داری .
.از اینکه به وبمون سر زدی ممنونم بازم منتظرت هستم لینکمون کن .
از اینکه نمی تونم بهت رای بدم شرمنده آخه من قبلا با گوشیم رای دادم الان دیگه نمی تونم رای بدم شرمنده عزیز


دستت درد نكه مرسي
یسنا کوچولو
1 مرداد 92 0:00
سلام ملیکا جون ماشالله خیلی ناز خانوم مامانی جون من بهش رای میدم

مامانی ملیکا اگه دوست داشتی عکسایی که تو خونه پارک یا هر جای دیگه ای از ملیکا گرفتی میخوای خوشگل تر بشه بده من تا برات قاب بذارم منتظرتم


ممنون خانمي

مامان نوراجوني
2 مرداد 92 16:38
جانم ماشاله
جدا راي دادن داره،خداحفطش كنه
لينكتون كردم


ممنون گلم
چيكو (مامان اميرحسين)
7 مرداد 92 10:26
سلام
رراي به دخمل گلي دادمان شالله كه برنده بشه


ممنون خانمي
آبجی حنانه
9 مرداد 92 15:03
سلام ممنون ک به ما سر زدید
☆ یاسمین ☆
12 مرداد 92 15:37
ملیکا جونی ایشاله که برنده میشی عزیزمالبته شما نی نی های دوست داشتنی همیشه برنده اید