محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

خواهش می کنم

1390/2/11 14:13
نویسنده : مادر
168 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من ، شما ، خاله سمیه ، بابابزرگ و دایی غلامرضا ، همگی با هم رفتیم بیرون یکی دو جا من کار داشتم وقتی کارم تموم شد با داییت و بابابزرگت رفتیم تا کاراشون رو انجام بدن ، توی ماشین خاله سمیه می خواست بوست کنه که نذاشتی و بهش گفتی بی ادب .

 خاله سمیه شروع به گریه کردن کرد که دلت بسوزه و بذاری بوست کنه ، بهش گفتی : خاله سمیه خواهش می کنم دیگه گریه نکن .

این جمله خواهش می کنم رو اولین باری بود که بزبون آورده بودی .

محراب شما خیلی کوچک هستی که بفهمی مفهوم خواهش می کنم چیه ، فقط به زبون میاری و بس . ما هم که از خدا خواسته خوشحال می شیم با شنیدین این کلمات جدید از طرف شما .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)