محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 3 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

كلاس شنا

1392/4/28 10:38
نویسنده : مادر
294 بازدید
اشتراک گذاری

براي محراب كلاس شنا ثبت نام كردم روز قبل از كلاس ساكتش رو با خودش داشت و حتي باهاش ميخواد اين همه شوق و ذوق داشت .

خلاصه روز اول كلاس با مربي رفته توي آب . اما روزاي بعد اصلا سمت آب نرفت و حتي به حرفاي مربيش هم گوش نكرده بود و دوست داشت نويد يكسره پيشش باشه .

خلاصه تصميم گرفتم كه يه چند جلسه اي با بابايي بره شنا تا با آب آشنا بشه . ان شاء الله بعد از ماه رمضون دوباره براش ثبت نام كنم .

خيلي دوست داشتم شنا رو خوب ياد بگيره حتي تصميم گرفته بودم كه بعد از ماه رمضون براي كلاس پيشرفته شنا ثبت نامش كنم .

روز اول كلاس همش ميگفت ماماني خفه يعني چي ، آدم چه جوري خفه مي شه ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

علی و ایدا
1 مرداد 92 13:17
چه بچه های نازی داری خدا حفظشون کنه براتون..
مهناز مامان ترلان کوچولو
1 مرداد 92 13:30
عزیزم ممنون که به ما سر زدین من با گوشی خاله ی ترلان به شما رای دادم چون با خط خودم قبلا به یه نی نی دیگه رای داده بودم نی نی ها ی نازی دارین خدا حفظشون کنه


ممنون از لطفتون
عالمه مامان امیرحسین
2 مرداد 92 14:32
سلام دوستم،مرسی که به وبلاگ پسرم سر زدی چه دختر و پسر گلی داری خدا حفظشون کنه ،شما با افتخار لینک شدین خوشحال میشم بیشتر با هم در ارتباط باشیم
ابجی (آرمان)
2 مرداد 92 16:05
من بهت رای دادم عزیزم
مامان درسا
3 مرداد 92 1:36
خاله امیرحسین
4 مرداد 92 17:45
سلام
دوست عزیز
حتما میفرستم براش
شما هم کد 843 مال امیر حسین ارسال کنید


منم بهش راي دادم
مامان حسام كوچولو
5 مرداد 92 15:47
چشم حتما به اين دخمل خوشمزه راي مي دم.
مامان حسام كوچولو
5 مرداد 92 15:57
سلام من به مليكا جون راي دادم انشالله كه برنده بشيد


دستتون درد نكنه
mamane radin
5 مرداد 92 18:32
salam aziizam mer30 ke be ma sar zadii
ray dadam omidvaram dokhtaree golet aval sheee


لطف بزرگي كردين
مامان مرضیه
6 مرداد 92 11:24
به به چه دسته گلای قشنگی داری
خدا حفظشون کنه ایشالله
ممنون که به ما سر زدی گلم
به دختر گلت رای دادم. ایشالله که موفق باشین
با اجازه شما رو لینک کردم.
دسته گلات رو ببوس عزیزم



ممنون خانمي
مامان آرشا
6 مرداد 92 13:40
سلام چه فرشته های نازی داری.قربون دخمل نازت چقده ملوسه هزار هزار ماشا...
رضا
12 مرداد 92 1:43
سلام آقا محراب وخانم مليكا انشاالله كه زير سايه پدر مادر خود روزهاي پرشور كودكي خودرا سپري كرده ودر پناه خداوند منان به درجات وشايستگي هاي كه آرزوي هر پدر ومادري است بر سيد. اسم قشنگتان(مليكا ومحراب)را بر كف دستانم مي نويسم كه وقت دعا اولين خواسته ام از خدا سلامتي وموفقيت شما دو عزيز باشد. موفق وپيروز و از همه مهمتر سلامت باشيد باي
مامان امیرمحمد(شاهزاده کوچولوی ما)
12 مرداد 92 18:19
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدی خدا بچه هاتو واست حفظ کنه چشم حتما بازم سر بزن به ما
امیرمحمدشاهزاده کوچولوی ما
12 مرداد 92 18:21
راستی من شمارو لینک کردم
آزاده
14 مرداد 92 12:52
منم بچه بودم ار اب می ترسیدم.ففقط روی پله ها می نشستم
غالمه مامان امیرحسین
17 مرداد 92 17:28
عید فطر مبارک
سپیده مامان وانیا
21 مرداد 92 12:06
عزيزم خيلي کوچولو هاي ماهي هستن من شما رو link کردم بيام بهتون سر بزنم
شبنم
27 مرداد 92 13:58
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک