محراب محراب 16 سالگیت مبارک
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

دل تنگی برای باباییی

1390/2/12 8:06
نویسنده : مادر
149 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز وقتی از اداره رسیدم خونه ، عزیز مامان گریه می کردی و بهونه گیری می کردی ، همه ناهار می خوردن نذاشتی من یه لقمه به راحتی بخورم چون چیزی از خوردن غذا نمی فهمیدم از سر سفره پا شدم بغلت کردم بردم تو اتاق خواب که بخوابونمت خلاصه بعد از اونهمه گریه و زاری گذاشتمت روی پامو دو سه دقیقه بعد خوابیدی یه 20 دقیقه خواب بودی که بلافاصله شروع به گریه کردی و بابایی تو صدا می زدی همه رو از خواب بیدار کردی اومدن تو اتاق خواب که ببینن چرا ساکت نمی شی ، بابابزرگت گفت حاضرش کن ببرمش بیرون ، نمی ذاشتی حاضرت کنم لباساتو برداشتم تو ماشین حاضرت کردم بردیمت بیرون دور دادیم و کارامونو هم انجام دادیم از اونجا رفتیم خونه دایی هاشمت چون دعوتمون کرده بود این دفعه سوم چهارمته که بهونه باباتو می گیری وقتی شماره باباتو می گیرم که باهاش حرف بزنی این همه می خندی که دلم می خواد گازت بگیرم از ته دل می خندی ، شادی می کنی انگار تمام دنیا رو بهت دادن که صدای باباتو می شنوی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)