محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

جشن تولد 3 سالگیت

1390/5/8 8:12
نویسنده : مادر
2,292 بازدید
اشتراک گذاری

کارت دعوت جشن تولدت

شما با بابایی روز یک شنبه 18 اردیبهشت رفتی بشرویه ، وقتی قرار شد برای شما جشن تولد بگیریم بابایی گف پس من کارامو می کنم  روز سه شنبه بر میگردم آخه چهارشنبه 21 اردیبهشت تولدت بود .

کارت دعوت برای خاله های من که عمه های بابایی می شه با عمه من ، دایی های خودت رو دعوت کردیم خیلی قشنگ بود ان شاء الله وقتی عکسا آمده شد میزارم تو وبلاگت .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فهیمه
24 اردیبهشت 90 10:33
سلام: ماشالله چه پسر نازی دارید.خدا حفظش کنه...اگر چه دیره..ولی تولدش مبارک.انشالله 120 ساله شه... من طبسی هستم...برام جالب بود که عکسای 13 بدر طبس رو گذاشتین. خوشحال میشم به وب من سر بزنید.مایل بودید تبادل لینک کنیم.. مواظب دلتون باشید
رخساره
24 اردیبهشت 90 10:40
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .
مامان کیمیا و سینا
24 اردیبهشت 90 14:10
کارت دعوت زیبایی درست کردی مامانی واقعا هنرمندی عزیزم