محراب محراب 16 سالگیت مبارک
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

سرما خوردگی

1390/8/17 9:34
نویسنده : مادر
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان خوبی گلم

تازه سرماخوردگیت خوب شده بود که دوباره سرماخوردی . من و بابایی هی به شما می گفتیم آقا محراب زیاد نرو پیش نوید بزار سرماخوردگیش خوب بشه بعد برو یه عالمه باهاش بازی کن .   اما شماگوش نکردی تا اینکه دوباره سرماخوردی . باباییم که یه خورده سرما خورده بود بهش گفتم دوتاییتون برین دکتر که خوب بشیم و من که نمی تونم با این وضعیت حاملگیم دارو بخورم سرما نخورم .

با اینکه داری داروهاتو مرتب می خوری اما این همه سرفه می کنی که شبا نمی تونی بخوابی دلم خیلی برات می سوزه صبح تا شب که اهل خواب نیستی شب که می خوای بخوای بخاطر سرفه هات بیداری .

قربونت بشم مامانی که مواظب نبودم که این جوری داری اذیت می شی .

چند روزه که یک تب کنگو تو شهر رایج شده که تا حالا یک خانم پرستار فوت شده ، خیلی تاکید می کنن که گوشت قرمز اگه می خواین استفاده کنین 24 تا 48 ساعت فریز کنید . من خیلی خیلی نگران شما و بابایی و مادرجون و بقیه هستم ان شاء الله که کسی دچار این تب نشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)