محراب محراب ، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

کاش فاصله ای میان ما نباشد ...

1390/9/8 10:53
نویسنده : مادر
199 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر به هم نزدیکیم،

                      در روزهایی که حتی نمی توانم دستانت را در دست بگیرم؛

و چه اندازه می هراسم،

                      از روزی که دستانت در دستم باشد اما،

                                                            فرسنگ ها از هم دور باشیم...

امروز تو حس می کنی هر آنچه را که من حس می کنم،

با من می خندی ،    می هراسی،  می آرامی؛

و فردا،

تمام سعی من باید این باشد، که حس کنم آنچه را که تو احساس می کنی...

  کاش فاصله ای میان ما نباشد،   

در روزهایی که دیگر،

     دست تو در دست من است اما،

                                قلب تو جایی بیرون از من می طپد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)