محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

خدا منو ببخشه

1391/1/7 12:01
نویسنده : مادر
328 بازدید
اشتراک گذاری

از روزي كه برامون مهمون اومده اخلاقت يه خورده عوض شده خيلي بهونه مي گيري ، گريه مي كني ، كمد اسباب بازي هاي نويد تو خونشون جا نميشد و گذاشتن توي زيرزمين ، بچه ها ميرن تو زيرزمين و اسباب بازي ميارن تو خونه ، شما و بقيه بخاطر اسباب بازيا با هم دعوا مي كنين .

من كه نمي تونم به بچه ها چيزي بگم ، اگه بچه ها بهت بزنن ، از خودت دفاع نمي كني و مي زني زير گريه ، منم باهات دعوا مي كنم و مجبورم دست شما رو بگيرم ببرمت تو اتاق خواب و در اتاق رو روت ببندم ، اين همه صدام مي زني ، گريه مي كني و من بهت توجه نمي كنم .

وقتي مي بيني بهت توجه نمي كنم مياي تو بغلم و منو بوس مي كني ، مي گي ماماني من كه دوستت دارم شما چرا منو دوست نداري . دلم مي خواد همونجا بزنم زير گريه ، خودمو بزنم ، از خودم بدم مياد كه باهات اينجوري رفتار مي كنم . شما فقط يه بچه اي ، گناهي نداري ....

اما پسر گلم دست خودم نيست ، توي خونه خيلي شلوغه ، سر و صدا زياده ، اصلا حال و حوصله ندارم ، دلم مي خواد برم تو اتاق و تنها باشم و بعضي اوقات هم فقط با شما باشم .

تو تنهايي خودم از خدا مي خوام كه منو ببخشه .

شما پسر خيلي خوبي هستي ، اما من مامان خوبي نيستم ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)