محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 1 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

تفاوت های محراب و ملیکا

1391/1/27 18:29
نویسنده : مادر
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ببخشید این مدت نتونستم به نی نی وبلاگ سر بزنم و خاطرات گل پسرم رو بنویسم اما تمام سعی و تلاشم رو کردم که به ذهنم بسپرم .

بلاخره آبجی محراب گلمون دنیا اومد من دوستم داشتم دخترم 21 فروردین دنیا بیاد چون محراب 21 اردیبهشته .

محراب 21 اردیبهشت روز شنبه ساعت 9 و 35 دقیقه صبح دینا اومد

ملیکا 16 فروردین روز چهارشنبه ساعت 3 بامداد دنیا اومد .

وزن محراب 2750 گرم و ملیکا 2550 گرم ، دور سر محراب 32 و ملیکا 5/32 ، قد محراب 53 و ملیکا 48 ، گروه خونی محراب B مثبت و ملیکا O مثبت .

شباهت هر دوشون اینه که هفته 39 دنیا اومدن .

محراب خیلی خیلی خوشحاله ، هر کسی می خواد بغلش کنه ناراحت میشه و می گه آبجی منه ، مامانی می خوام بغلش کنم .

یکسره بوسش می کنی و می گی مامانی به آبجی بگو : وقتی بزرگ شد باید یه عالمه منو بوس کنه .

به آبجی بگو من دوستش دارم .

به بابایی می گی من جیگر شما هستم و آبجی عسل شما .

می گی : من خیلی آبجی رو دوست دارم .

راستی اینم عکسش :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)