محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 1 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

بابایی من گم شدم

1391/4/12 12:07
نویسنده : مادر
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

امروز تصمیم گرفتم برم اداره تا کارای حقوقم رو درست کنم شما هم گفتی مامانی منم میخوام بیام ، منم ملیکا رو گذاشتم پیش مادرجون و شما رو با خودم بردم اداره ، شما رو تو اتاق همکارا گذاشتم و رفتم به اتاق یکی دیگه از همکارا و چون یه خورده دیر کردم شما هم گوشی رو از توی کیفم برداشته بودی به بابایی زنگ زدی که بابایی من گم شدم وقتی اومدم پیشت همکارا گفتن پسرت به باباش زنگ زد و نمی دونیم چی گفت که باباش خیلی ناراحت شد همون موقع بابایی زنگ زد و گفت کجایی محراب گم کردی منم گفتم موضوع رو براش گفتم وقتی بهت گفتم مامانی چرا این کار رو کردی گفتی من به بابایی نگفتم که گم شدم وقتی اومدیم خونه مادرجون گفت محراب رو گم کردی بابایی به دایی غلامرضا زنگ زده بود و گفته بود فکر کنم تکتم محراب رو توی تامین اجتماعی جا گذاشته و داییت هم اومده خونه و به مادرجون و بقیه گفته . آقا محراب از دست شماااااااااااااااااااا همه رو ترسوندی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد فاضل
25 مرداد 91 23:04
چه دست گلی واقعا ازدست این وروجک