محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 3 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

پسر خجالتی

1391/8/9 10:14
نویسنده : مادر
250 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه موقع رفتن به دستشویی اذیت می کردی ، از صبح که بیدار میشدی اگه مجبورت نمی کردم تا شب نمی رفتی دستشویی و حتی بعضی اوقات یه خورده شلوارت رو خیس می کردی و وقتی هم میرفتی دستشویی شلوارت رو بیرون درمیاوردی ، این موضوع خیلی منو ناراحت می کرد و با خودم فکر می کردم باید چیکار کنم . ...

ولی خوب به مدتی شده وقتی میخوای بری دستشویی شلوارت رو درمیاری و با شورت میری و اصلا دوست نداری که کسی شما رو با شورت ببینه

یه روز وقتی از دستشویی اومدی خاله سمیه جلوی آیینه بود هی بهش می گفتی منو نگاه نکن ، خالت یک لحظه یه نگاهی بهت انداخت و خندید شما هم بلافاصله گفتی : وایستا یک روز که شما هم بری دستشویی شلوارت رو دربیاری ، منم میام نگات می کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)