محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

بازم شيرين كاري

1391/8/28 10:31
نویسنده : مادر
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غنچه هاي خوشكلم

مليكا خانم ، دخترم گلم كه چند روز كه بَ بَ ، دَ دَ ، مَ مَ مي گي و سعي مي كني راه بري .

اگه چيزي جلوت باشه خودتو مي كشوني جلو كه برش داري اما مشخصه كه احتياط مي كني كه نخوري زمين ، فدات بشم عزيز مامان

نمي دونم وقتي خاله سميه مياد سمتت اگه بغل كسي باشي دست و پا مي زني كه بغلت كنه ،

گل مامان كه هر كسي كه نگات كنه خنده رو لبات ميوفته و آدم دلش مي خواد بغلت كنه و محكم فشارت بده ،

زبونت رو در مياري و با دهنت صدا درمياري ، قربونت بشم عسل ماماني .

محراب گلم ، عزيز مامان ، يه روز ظهر بابابزرگ وقتي اومد خونه ، بهشون گفتم چرا گوشيتون خاموشه و بابابزرگ هم گفت كه وقتي رفته دستشويي گوشيش از تو جيبش افتاده داخل دستشويي .

شب وقتي بابابزرگ خواب بود و شما هم بالاي سرش بودي به من و مادرجون گفتي بابابزرگ بايد از گوشي هاي نوكيا كه خيلي بزرگهههههههههه بخري ، كه اگه رفت دستشويي و افتاد تو دستشويي نره تو سوراخش ............

يك شب بابايي براي يك ساعت اومد پيشمون ، بابايي وقتي رفت گريت گرفت و گفتي چرا بابايي پيشمون نموند ، چرا رفت ، من چرا باخودش نبرد ، ماماني من دوست دارم با بابايي برم ، چرا پيشمون واينميسته ،چشمات پر اشك بود ، قربونت برم ماماني

من فكر مي كردم كه شما هنوز دوري باباتو درك نمي كني ، اما يه مدتي شده كه وقتي بابايي مياد دوست داري پيشت بمونه و اگر هم ميخواد بره ، ازم ميخواي وسايلامون رو جمع كنيم و باهاش بريم ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم
28 آبان 91 11:01
ای کاش چند تا عکس از این ملیکا کوچولو و محراب نازنین هم گذاشته بودید،تا بتونیم صورت ماهشون رو ببینیم.. ای شالله همیشه سالم باشن..یعنی می شه یه روز نی نی کوچولوی من هم از راه برسه؟! البته وبلاگ من خیلی سوت و کوره..بچه ام حتی یه دونه دوست هم نداره..حالا اگر یه موقع اون طرف ها هم پیداتون شد،رمز پست اخرم این هست. 23aban
سینا وکیمیا
7 آذر 91 20:56
بالاخره بعد از مدتها تونستم نظر بدمقربونتون برم خاله جون،محراب گلم مواظب مامان مهربونت باش
مامان محمد فاضل
10 آذر 91 15:31
ای جان عزیزم
مامان سينا و كيميا
13 آذر 91 7:56
قالب جديدتون مبارك ماماني فعال