محراب محراب ، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

شهادت امام رضا (ع)

1391/10/23 10:22
نویسنده : مادر
170 بازدید
اشتراک گذاری

از شش سال پیش بابایی نذر کرد که هر سال شهادت امام رضا (ع) مشهد شله بده و امسال ششمین سالی بود که این مراسم روزه رو برگزار کردیم

هوا خیلی سرد بود و با اون باد شدیدی که شب قبلش اومد زغالای زیر دیگ رو می برد وسط حیاط ....

ولی همه می گفتن ان شاء الله فردا ظهر هوا خوب میشه .....

بابایی این نذر رو برای محراب اوایل حاملگی من کرد ، چون من و بابایی با هم دیگه فامیل بودیم برای سلامتیت نذر کرد .

ان شاء الله که مورد قبول خدا واقع بشه ......

مراسم روزه ساعت ١٢ ظهر شروع شد و تا ساعت ٣ ظهر طول کشید و خیلی خوب بود

اما متاسفانه با اینکه به همکارام قول داده بودم که براشون شله بیارم نشد ، آخه اولا صندوق عقب ماشین کوچک بود و پسردایی مادرجون هم با ما اومده بود و مجبور شدیم بعضی از وسایلا رو جلوی پامون بزاریم .

ساعت ٤ و نیم از مشهد حرکت کردیم و ساعت ١٢ و نیم شب رسیدیم خونه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
26 دی 91 10:30
با طراحی تقویم کودک وتم های مختلف تولد درخدمت شما هستیم طرح های جدیدمون تنوع زیادی دارن حتما ببینید حضورتون باعث دلگرمی ماست http://temparti.blogfa.com/
سمیرا،مامان آریامهر
28 بهمن 91 11:15
سلام عزیزم من یه چند وقتیه وبتون سر میزنم . الانم برای برنده شدن آریامهرم تو مسابقه ی زیبایی به رایتون نیاز دارم . لطفا حتما به این آدرس برید و به کد 509 آریامهر عبداله زاده رای بدین ممنون میشم http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php