محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 1 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

تقدیم به مامانی بابایی که چندین ساله پیش فوت کرده ...

1390/3/3 9:33
نویسنده : مادر
212 بازدید
اشتراک گذاری
 

مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلواپس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتای من

اولین و آخرین معنای عشق

زندگی بی تو سراسر محنت است

زیر پای توست تنها جای عشق

مادر ای چشم و چراغ زندگی

قلب رنجور تو شد دریای زندگی

تکیه گا ه خستگی هایم توئی

مادر ای تنهاترین ماوای عشق

یاد تو آرام می سازد مرا

از تو آهنگی گرفته نای عشق

صوت لالائی تو اعجاز کرد

مادر ای " پیغمبر زیبای عشق "

ما ه من پشت و پنا ه من توئی

جان من ای گوهر یکتا ی عشق

دوستت دارم تو را دیوانه وار

از تو احیاء شد چنین دنیا ی عشق

ای انیس لحظه های بی کسی

در دلم برپا شده غوغای عشق

تشنه آغوش گرم تو منم

من که مجنونم توئی لیلای عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رز
4 خرداد 90 12:49
خیلی وبتون زیباست خدارحمت کنه و خداشماروبرای محراب جون حفظ کنه خیلی اسم پسرتون زیباست به ماسر بزنید