محراب محراب 16 سالگیت مبارک
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

جشن فارغ التحصیلی مامانی

1390/3/9 8:32
نویسنده : مادر
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان ،

دیروز پنجم خرداد 90 جشن فارغ التحصیلی من بود توی دانشگاه پیام نور ساعت 6 و نیم شب شروع شد و تا ساعت 11 و نیم طول کشید هر دانشجویی می تونست سه نفر همراه با خودش بیاره . منم که اول بابایی و شما رو دعوت کردم و بعدش به مادرجون ، بابابزرگ و خاله سمیه هم گفتم که خداروشکر اوناهم اومدن . من یک ساعتی زودتر رفتم دانشگاه تا آماده بشم و با بچه های همه رشته خودم عکس یادگاری بگیریم شما و بقیه هم ساعت 7 اومدین .

شما بابایی رو خیلی اذیت می کردی یک دفعه خاله سمیه به من اس ام اس داد که بیا محراب رو ببر داره بهونتو میاره منم اومدم و شما رو بردم بیشترش پیش من بودی پسر خوبی بودی با گوشی - موبایل - بازی می کردی .

وقتی مراسماشون تموم شد

        و نوبت دادن تندیس و لوح به دانش آموخته ها بود بابایی اومد دنبالت و بردت .

ما و بچه ها هم رفتیم و با اساتید عکس گرفتیم و تندیس و لوحمون رو گرفتیم و من اومدم پیش شما و بابایی .

   بعد از این که همه بچه ها هدایاشون رو گرفتن مهمونا رو برای صرف شام به سلف سرویس راهنمایی کردن .

توی دانشگاه من با شما و بابایی ، با مادرجون ، با خاله سمیه عکس یادگاری گرفتیم .

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیمیا و سینا
10 خرداد 90 13:56
مبارکت باشه مامانی خانم انشالله یکی یکی پله های ترقی رو در کنار همسر مهربون و پسر نازت طی کنی عزیزم
عسل
22 شهریور 90 12:08
سلام خانمی مبارک باشه. همیشه موفق باشی.