محراب محراب 16 سالگیت مبارک
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

مامانی شربت بده ، بریم دکتر

1390/3/11 8:16
نویسنده : مادر
208 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز باید می رفتم پیش دانشگاهی که نتایج امتحانات پایان ترم رو بگیریم آخه من وقتی رفتم دانشگاه بدون مدرک پیش دانشگاهی ثبت نام کردم یکی دو ترم پیش مسئول آموزش دانشگاه گفت که باید مدرک پیش دانشگاهی بیارین منم که نمی خواستم شما بیشتر از این اذیت بشی مجبور شدم که بیام و پیش دانشگاهی ثبت نام کنم امتحانات دانشگاه با پیش دانشگاهی تداخل داشت اما خدارو شکر که ترم اول پیش فقط یکی از درساشو افتادم ولی دانشگاه را با موفقیت قبول شدم    

دیروز بعد از اینکه ساعت اداری تموم شد رفتم پیش دانشگاهی که نتایج ترم دو رو بگریم یه یک ساعتی منتظر شدم که نمرات رو وارد سایتشون کنن یکی از دروس رو افتادم خیلی خیلی ناراحت شدم .

ساعت 4 و نیم رسیدم خونه شما خواب بودی از بس سرفه می کردی از خواب بیدار شدی و گفتی مامانی شربت بده مادرجون که نیم ساعت قبلش بهت داده بود دیگه نمی شد که منم بهت بدم گفتم مامانی پاشو حاضرت کنم دوباره بریم دکتر ، شما گفتی مامانی نمی تونم راه برم مریضم بغلم کن

خلاصه حاضر شدیم و بابابزرگ ما رو برد مطب دکتر ،  خدارو شکر خلوت بود و زود نوبتمون شد

بابایی هم ساعتای 12 و نبم شب رسید خونه شما تو بغل بابایی خوابیدی امااااااااااااااا تا صبح این همه اذیت کردی که نتونستم چشم رو هم بزارم با خودت حرف می زدی با من حرف می زدی اما از حرفات چیزی نمی فهمیدم حالت خیلی خیلی بد بود .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)