محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

گم شدن انگشتر

1389/12/19 14:08
نویسنده : مادر
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، سلامی گرم بعد از چندین هفته

امروز تازه تونستم وارد سایتت بشم و کارهای قشنگ و حرف های شیرینت رو بنویسیم

اولین موضوعی که یادم میاد روزی بود که انگشتری که خیلی دوست داشتم گم شد

سه روز از از ظهر تا ساعت 11 شب کل خونه ها رو گشتم تا پیداش کنم اما پیدا نشد که نشد .

کتابمو برداشتم و داشتم می خونم آخه فرداش امتحان داشتم اومدی تو اتاق و گفتی مامانی : پاشو برو انگشترت رو پیدا کن . از این حرفت خندم گرفت .

من کتابو برداشته بودم که گم شدن انگشتر رو برا چند ساعتی فراموش کنم خیلی نااومید شده بودم آخه مطمئن بودم که انگشتر تو خونه توی کشوی کمد گم شده ، دوباره کتابو بستم و شروع به گشتن کردم . مادرجونت اومد و گفت بیا یه چایی بخور و استراحت کن .

منم رفتم خیلی ناراحت بودم شما نشستی کنارم و گفتی : مامانی ناراحت نباش خودم یه انگشتر برا شما می خرم می زارم تو کشوی کمدت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)