محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

من هستم . می خوام بنیسم

1389/12/17 14:08
نویسنده : مادر
172 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز عصر تصمیم گرفتم برم بازار و پارچه برای مانتو بگریم و بدم خیاطی ، با خاله سمیه صحبت کردم و قرار شد ساعت 5 عصر بریم

اون روز دانیال - پسر دایی هاشم - خونه بود و داشتی باهاش بازی می کردی .صدات زدم که بیای توی اتاق خواب و لباساتو بپوشی .

اومدی و گفتی : مامانی من هستم . می خوام بنیسم ( بنویسم ) . گفتم : می خوام برم بازار شما نمیای .

 

گفتی : نه ، می خوام مقشامو بنیسم آخه معلمم دعوا می کنه .

شما برو ، فردا با هم می ریم خونه دانیال باشه مامانی .

منم حاضر شدم و چندین بار صدات زدم اما بازم همون حرفاتو دوباره می زدی به خودم گفتم از کنارت رد بشم که منو ببینی شاید پشیمون بشی . دوست داشتم که ببرمت بیرون . با شما خداحافظی کردم شما هم گفتی خداحافظ

تو ایستگاه که با خاله سمیه قرار داشتم اومد و گفت محراب کجاست ، گفتم نیومد . اونم از اینکه شما نیومدی خیلی خیلی تعجب کرده بود .

آخه هر کسی که از خونه می ره بیرون شما گریه می کنی و می گی منم می خوام برم برای همین برای ما تعجب آور بود که اون روز نیومدی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)