محراب محراب ، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره
ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

فرزندانمان محراب ، ملیکا و متین

رفتن دایی هاشم به مشهد

1390/2/27 13:32
نویسنده : مادر
395 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه هفته پیش دایی هاشم اومد خونه و گفت که می خواد بره مشهد .

به من و مادرجون پیشنهاد کرد که شما هم بیاین با ما بریم ، من که گفتم امتحاناتم شروع شده نمی تونم بیام . مادرجونم گفت یکی باید محراب رو نگه داره مامانش که امتحاناتش شروع شده نمی تونه اداره هم که میره .

خلاصه دایی هاشم گفت خوب شما هم بیاین محراب رو هم با خودتون بیارین . شما که از خدا خواسته گفتی مامانی منم با دایی هاشم میرم مشهد

بهت می گم مامانی ببین من که اینجام ، باباییم که نیست. شما نباید تنهایی بری مشهد

گفتی خوب با مادرجون می رم ، بهت می گم دلم برات تنگ می شه . میگی اشکال نداره ، خوب دلت تنگ بشه .

 

                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زينب عشق مامان و بابا
27 اردیبهشت 90 13:41
سلام به به چه پسر آقايي؟خوبي؟